Scroll Top

“Η δική μας ιδέα γεννήθηκε μόλις 2 ώρες πριν από την προθεσμία” – Γιάννης Λαπατάς

Ο Γιάννης Λαπατάς, ένα Young Lion του 2008 έχει πολλά να σου πει!

Γιάννη, πόσο σε βοήθησε η συμμετοχή σου στα Young Lions στη μετέπειτα πορεία σου; 

Το ταξίδι μου στα Young Lions αποτέλεσε μία πραγματικά δημιουργική εμπειρία και λειτούργησε ως ένα ουσιαστικό career-transforming “σκαλοπάτι”. Από την μία, βρίσκεσαι να κερδίζεις στην ίδια σου την χώρα, ενώ στο ευρύτερο πλαίσιό της η συμμετοχή αυτή σου δίνει την ευκαρία να βρεθείς σε μια διεθνή αρένα, ανάμεσα σε ταλαντούχα, δημιουργικά μυαλά.

To Young Lions competition δεν αφορά τελικά το πόσο δημιουργικός/ή είσαι, αλλά το πόσο διαφορετικά σκέφτεσαι και το πόσο ικανός/ή είσαι στο να συνδυάζεις εικόνα, τεχνολογία, λέξεις, ενσυναίσθηση και αντίληψη, ώστε να δημιουργείς μια νέα διάσταση σε αυτό που σκέφτεσαι και θέλεις να πεις.

Πες σε έναν νέο γιατί να πάρει μέρος στα Young Lions με μία φράση.

Εμπνεύσου, αλλά μη σταματάς εκεί, κάνε κάτι με αυτή την έμπνευση! Η έμπνευση που αντλείς από αυτό το τεράστιο δημιουργικό γεγονός είναι η ευκαιρία σου να βγεις από το comfort zone σου, να αγκαλιάσεις αυτό που λέμε brutal creativity under pressure, και τελικώς να τολμήσεις να πας “παραπάνω” από το brief, να το εξελίξεις, να το μεγαλώσεις, να δημιουργήσεις κάτι με αντίκτυπο.

Τι είναι αυτό που δεν θα ξεχάσεις ποτέ από το ταξίδι σου στις Κάννες;

Αρχικά θεώρησα ότι το μεγαλύτερό μου “κέρδος” από το ταξίδι αυτό ήταν ότι βρέθηκα ανάμεσα σε ανθρώπους που σκέφτονται στο ίδιο μήκος κύματος, σκέφτονται δημιουργικά. Αυτό όμως που λειτούργησε ως “αποκάλυψη” ήταν ότι ουσιαστικά δεν υπάρχουν όρια στη δημιουργικότητα της σκέψης, της αντίληψης και των δεξιοτήτων.

Όταν εξηγήσεις και πείσεις τον πελάτη σου να βγει από τα συνηθισμένα, μπορείς να επιτύχεις πολλά, πολύ περισσότερα ακόμη και από ό,τι αρχικά ίσως ο πελάτης είχε ελπίσει, ακόμη και με ένα budget που μπορεί να χαρακτηριστεί ως περιορισμένο.

Η εμπειρία αυτή λοιπόν μου δίδαξε πως να δημιουργώ memorable storytellings, user interactions και campaigns. Το να τολμήσεις να πας πέρα από το briefing, ίσως αρχικά να απορριφθείς, αλλά να συνεχίσεις χωρίς να αποθαρρυνθείς, να βγεις εκτός του “κλασικού δρόμου”, να πεισμώσεις και να γίνεις καλύτερος, πιο προετοιμασμένος για να αντιμετωπίσεις την επόμενη πρόκληση σου, αυτό είναι η ανατροπή των συνηθισμένων κανόνων που συχνά διαμορφώνουν την καθημερινή σου εργασία.

Μην ξεχνάμε όμως ότι η επικοινωνία δεν είναι μία τυπική “καθημερινή εργασία”. Οφείλουμε να την υπηρετούμε με πάθος!

Γιάννη, έχεις κάποια άλλα σχόλια;

Ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας μας, της δικής μου και της συνεργάτιδάς μου, ήταν η σφαιρική μας, αν μπορώ να το πω έτσι, συνεργασία. Είχαμε και δυνατά, αλλά και αδύναμα σημεία, πάνω απ’ όλα όμως αποφασίσαμε να προκαλούμε διαρκώς ο ένας τον άλλον για να βελτιώνουμε τις ιδέες μας.

Μην περιορίζεστε σε ιδέες που μπορούν να εκτελεστούν μόνο στην καθημερινή σας δουλειά. Οι διαγωνισμοί όπως αυτός των Young Lions σας δίνουν την ευκαιρία να δείξετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε το αδιανόητο χωρίς να ανησυχείτε για τους εταιρικούς περιορισμούς.

Η δική μας ιδέα γεννήθηκε μόλις 2 ώρες πριν από την προθεσμία, αυτό δείχνει ότι πρέπει να πιστεύετε στον εαυτό σας και να τολμάτε να κάνετε τα πάντα.

Επομένως, believe in yourself! Challenge or even scare your client! Find inspiration everywhere. Stand for something. Keep learning. Get shit done. Don’t say yes if you mean no. Treat people as friends, not as customers. Trust your gut. Adapt fast. Challenge the status quo. Define the problem correctly. Break the rules. Never, ever give up. Create influence, not likes or views. Don’t look at digital as media. Be a master of persuasion. Sell concepts, don’t sell yourself. Be a Team. Kick ass. Be passionate. Don’t sell your soul.

Με λίγα λόγια, have fun!

Πόσο συχνά θα σου δοθούν τέτοιες ευκαιρίες;

Ευχαριστούμε Γιάννη!

Είδες; Προλαβαίνεις άνετα, πάρε μέρος κι εσύ!